Best lastig, je eigen succes verklaren. Of eigenlijk helemaal niet: je maakt het lekkerste ijs van Nederland en je zorgt dat mensen daarvan horen. Als je het snel zegt, klinkt het niet moeilijk.
Maar nu mag uw ijsmaker dat gaan uitleggen, op de Social Media Day van de AF&BM, de Association of Food & Beverage Management die op maandag 18 maart wordt gehouden in het Hilton Hotel in Soestduinen. Liefst 70 toppers uit de Nederlandse horeca krijgen dan te horen hoe margaritaijs via sociale media tot een onvervalste culthit uitgroeide.
Gelukkig mogen ze na al die droge kost ook gewoon proeven. Dat is ongetwijfeld het moment waarop duidelijk wordt dat ook met de meest briljante sociale mediacampagne ter wereld de basis voor je succes nog altijd een topproduct is.
P.S. Deze dag is een besloten evenement, alleen toegankelijk voor genodigden. Binnenkort nieuws over de seizoensstart voor het lekkerste ijs van Nederland.
Pingback: cheap viagra now mastercard
Pingback: play online slot machines for real money
Pingback: buy viagra 100mg
Pingback: 20mg generic cialis pill
Pingback: cialis 15 mg dose
Pingback: mexican viagra 100mg
Pingback: elexusbet
Pingback: madridnet
Pingback: meritking
Pingback: meritroyalbet
Pingback: eurocasino
Pingback: meritroyalbet
Pingback: casinos gambling on the internet
Pingback: meritroyalbet
Pingback: viagra pills for sale
Pingback: viagra 50mg cost
Pingback: cialis price costco
Pingback: cialis pills expire
Pingback: buy sildenafil citrate tablets 100mg online
Pingback: sildenafil 20 mg cost without insurance
Pingback: order viagra with no prescription online
Pingback: bahis siteleri
Pingback: A片